www.eaf.bydgoszcz.pl https://www.gezet.pl/

Gdy w Niemczech, w latach trzydziestych ubiegłego wieku, nastąpił momentalny rozwój dróg i autostrad, wiele modeli samochodów konstruowano po to, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Nic wiec dziwnego, że wielu kierowców zapragnęło mieć auto idealnie dopasowane do nowoczesnych dróg.

www.legalhustle.net

Takim przykładem był niewątpliwie BMW 320, który godnie zastąpił swojego poprzednika czyli model 329. Nie dość, że wyglądał rewelacyjnie, miał ściągany dach oraz wyjątkowo opływową karoserię, a do tego wyróżniał się niebywałymi parametrami.

W wersji kabriolet, powstało ponad 1600 modeli, z kolei w wersji tradycyjnej prawie 2500. Dzięki słynnemu silnikowi R6, o pojemności dwóch litrów, pojazd potrafił przyśpieszyć do prawie 115 km/h, co w 1937 roku było czymś nieosiągalnym, jeśli chodzi o pojazdy produkowane z przeznaczeniem na drogi publiczne.

Co więcej, auto posiadało czterostopniową skrzynię biegów, która przy odpowiednich możliwościach kierowcy, potrafiła wspomóc samochód w osiągnięciu 100 km/h w niespełna 35 sekund.