Nadwozie, wnętrze i uszczelki

Dodatkowo po nagrzaniu wnętrza w samochodzie panuje duża wilgotność i powstaje trudny do rozwiązania problem parujących okien. Duża wilgotność oraz sól stosowana na drogach podczas zimy sprawia, że wtedy szczególnie szybko rozwija się korozja.
Przeczytaj również: Światła
Istotne jest więc, by przed nadejściem chłodu zabezpieczyć miejsca, w których może się pojawiać rdza, czyli ubytki w lakierze, odpryski czy rysy. Przed zimą trzeba także dokładnie umyć i nawoskować nadwozie samochodu, który użytkujemy.
Przeczytaj również: Since finction – czy jednak samochodowa rzeczywistość
Pozwoli to zabezpieczyć lakier przed działaniem niekorzystnych substancji, a także dla łatwiejszego utrzymania go w czystości. Kluczowe jest także zabezpieczenie uszczelek specjalnymi silikonami.
Przeczytaj również: Samochód wyhodowany w laboratorium